Readprint.com

Read Print Books - free books for students, teachers, and the classic enthusiast.

luni, 26 mai 2008

Probleme cu note netrecute in catalog

Din categoria..mailuri interesante cu hapenningurile studentilor iata aventuri la secretariat cu secretara preferata a electronicii Nuti


"Sunt anul 5. Am fost acum 2 saptamani la secretariat si nu au vrut sa imi spuna daca e vreo problema la note, azi am fost iar, la fel au spus ca peste o saptamana termina de trecut notele. Si m-am gandit sa o trimit pe mama, ca stiu ca pe ea nu au refuzat-o niciodata cotoharlele alea.

Si uite asa am aflat ca am 3 restante, cica. Restante pe care tocmai le-am luat in sesiunea asta din aprilie pentru anul 5. La 2 restante (pe care le-am dat in aceeasi zi cu aceeasi profesoara) am fost cu profesoara la secretariat sa ma asigur ca e totul ok, pentru ca erau materii la care profesorul cu care facusem prima data nu mai preda in facultate si am mers sa ma asigur ca e totul ok. A iesit profesoara de la secretariat si mi-a spus ca e ok, trecuse ambele note. Al treilea examen e proiectul la DCE cu Dobrescu pe care l-am luat cu 8, primind si felicitari pentru ca in afara de realizarea practica (pe care nu am avut timp sa o realizez) am avut de toate, si simulari, si scheme, si calcule. Am fost asigurat ca a doua zi va fi trecuta nota in catalog.

Acum unde sa fie problema? Ma gandesc ca e din cauza chitantei de plata, pe care sunt toate 3 examenele, dar oare nu ar fi spus ca asta e motivul? Mama nu a intrebat motivele, pentru ca nu stia situatia, s-a speriat si a plecat, sunandu-ma pe drum.

M-am gandit ca ar putea fi din cauza ca am platit a doua zi dupa primele 2 examene, dar am inteles ca multi colegi au facut asa la toate restantele, eu am facut asta pentru ca aceste 2 examene au fost afisate la avizier cu o zi inainte, eu afland tarziu si neavand timp sa fac rost de bani si sa merg sa platesc. Dar totusi proiectul la DCE a fost platit in acelasi timp si deci inainte de a merge la examen, si totusi nici asta nu e trecut.

A mai patit cineva asa ceva? Ce e de facut? Voi cum ati rezolvat? Nu am nici notele in carnet pentru ca putini profesori trec notele la diferente in carnet, spunand ca nu pot trece notele ca sa nu aiba probeleme in caz ca nu sunt platite sau sunt alte probeleme la catalog/secretariat . M-am chinuit sa fac si proiectul, cu gandul ca am luat toate examenele, fericit ca am rezolvat in sfarsit, si acum..."

Niciun comentariu: