Readprint.com

Read Print Books - free books for students, teachers, and the classic enthusiast.

miercuri, 21 ianuarie 2009

Ma f** pe pungile reutilizabile

Deci ma duc si eu azi ca tot omu la MegaImage sa iau 2-3 prostii, ajung la casa, dau sa platesc si sa-mi pun prostiile in pungi. cand colo...no pungi.

Se uita o chioara la mine si cica: vreti plasa mica sau mare?
eu: da pungi nu mai aveti
ea: ba da..mica sau mare
eu: pai numai reutilizabile?

aia zici ca era tampita eu o intrebam ceva si ea ma lua cu pungile ei....pana la urma ma conving ca de alea e vba si cer una mare...care costa 27.000 la impresia ca cica suna altfel decat 30.000 cat costa in Cora si aia s-au ciufutit.

Fac ceva pe diferenta de 3.000 - mi se pare ca oricum la cati bani le bag saptamanal la profit m-as putea bucura si eu macar de o plasa de kkt prin care imi ies degetele...ca oricum sunt de kkt, da asa ca chestie.

Nu sunt antiecologica or anything...sunt probabil singura fraiera in 5 blocuri de SRI-sti si SPP-isti care vine cu punga mare de PET-uri sa le puna in containerele de reciclare, da chestia asta e magarie.Probabil cineva va intreba: daca te-ar fi pus sa donezi bani in cutie ai fi donat?

Raspunsul e DA...pentru ca tot eu donez si in cutia de orfani de la Mac si KFC, si eu cumpar si tontonei de la Cora ca sa dea banii la copii saraci.

Deci nu uitati, daca ati cumparat deja o "punga reutilizabila", nu o uitati acasa cand plecati la cumparaturi in aceste supermarketuri eco-friendly.

PS: I can't even say that with a straight face!

Un comentariu:

Anonim spunea...

si eu sa ma f** pe ele ca trebuie sa stau cu 2 pungi din acela mari cretine in portbagaj tot timpul Mendooza