Readprint.com

Read Print Books - free books for students, teachers, and the classic enthusiast.

sâmbătă, 19 decembrie 2009

Regal Tudor Gheorghe…Degeaba!?


Mult mi-a luat dar am ajuns in final sa-l vad live dupa 18 ani.

Vineri seara, pe 18 decembrie am fost la un spectacol special al lui Tudor Gheorghe, comemorand 20 de ani de la revolutie. M-am simtit foarte mandra, in primul rand pentru ca el este oltean si eu olteanca si pentru ca a cantat impreuna cu orchestra si corul filarmonicii din Oltenia.

It was like – muzica simfonica meets teatru meets un cenaclu de poezie – un show deosebit bine inchegat, complet cu un umor fin si intepator…pour les connaiseurs. Sincer, am oscilat intre lacrimi de tristete si de ras in timp ce artistul a cantat despre eroii de la revolutie dar si la caterinca engaging la adresa parlamentarilor vietii politice si celebrelor plovere de la revolutie.

Sub bagheta lui Marius Hristescu, orchestra a cantat desavarsit si s-a coordonat foarte bine cu corul, o prestatie net superioara celei de la concertul Angelei Gheorghiu cu orchestra filarmonicii Bucuresti.

Sunt inca in transa si as putea sa scriu pagini intregi. As mai avea doar o curiozitate… oare cati olteni erau in sala la spectacolu asta..asa ca statistica ;))

Un comentariu:

Anonim spunea...

Unul aici :)