Readprint.com

Read Print Books - free books for students, teachers, and the classic enthusiast.

miercuri, 27 ianuarie 2010

Ca de iarna.....

Poezia sadicului

Afara ninge linistit
In soba arde mama
De lustra tata-i spanzurat
Iar eu ma tai cu lama

Pe jos stau fratii mei intinsi
Sunt morti de-o saptamana
In putrefactie au intrat
Si nimeni nu-i aduna

Si sora-mea cu ochiul scos
Se zbate intr-o lada
Alt frate e intins pe jos
SI-n spate are o barda

Nevasta-mea atarna greu,
De-o craca din gradina
Si-o cioara-i ciuguleste fin
Din inima si splina

In frigider,in pungi de-un kil'
Sta relaxat bunicul
Ir din bunica-au mai ramas
Un deget si buricul

Ascuns e fratimiu-n dulap
Nu-i pasa de nimica,
Are-un topor infipt in cap
Sa-i tina cipilica

Lungit e mosu' Mihu-n pod
Cu un cutit in spate,
L-am alergat de la parter
Pe viata si pe moarte

Iar unchiu-miu e-n dormitor
Pitit intr-o valiza
Legat cu 2 fire
Ce duc direct la priza

Nepotii mei au inghetat
Cu gatul rupt in strada
Privind cu ochii lor sticlosi
Macelul din ograda

Dormi puiul tatii,dormi
Caci tata te gazeaza
Iti taie gatul c-un topor
Si-apoi te impaiaza.

Niciun comentariu: