Readprint.com

Read Print Books - free books for students, teachers, and the classic enthusiast.

joi, 7 februarie 2008

Hello Internet junkies!

Inainte sa intru in problema..tre sa salut pe toata lumea... ca asa e frumos! Toata lumea "bloguieste", si ca sa nu raman in urma, m-am hotarat sa ma joc si eu. O sa discut subiecte, o sa-mi dau cu parerea si o sa va prezint diverse chestii interesante.

Chestiunea zilei :

Ati remarcat fara indoiala ca Bucurestiul, acest "oras al namolului", "micul Paris noroios" este tot timpul murdar indiferent de anotimp. Am putea vedea oare , in our life time, niste strazi curate ca in Germania? Ce credeti?

Inchei salutarea de azi...sperand sa intru si eu in comunitatea bloggerilor, si las un link catre alt blog super pentru cei pasionati de problema blog.domaintools.com

Un comentariu:

Anonim spunea...

sheep in the big city :X:X:X:X:X:X :*:* ;;)