Readprint.com

Read Print Books - free books for students, teachers, and the classic enthusiast.

miercuri, 18 februarie 2009

Cel mai prost piercing ever!

..si cel mai inutil...

M-a buzzuit sor-mea pe mess sa-mi arate o chestie care m-ar distra sigur.

Are o colega..e fata aia un munte de prostie si tampenie.
Un exemplu ar fi telul ei in viata, si anume de a merge la solar pana ar avea pielea mai inchisa decat mulatrele. Asta e..fericirea e un lucru marunt.

Si dupa nenumarate tampenii care au facut deliciul unui grup de oameni printre care si eu - in loc sa muncesc - iata vine una fresh.

The idiot si-a facut piercing in BRAT...deci nu in limba, buric, spranceana, privates, buza, sub , buza si alte locatii consacrate.

Tipa e o mare iubitoare de inedit si la cum stiu ca-si elogiaza de una singura sanii - pe care i-a vazut juma de Craiova - cred ca primu ei gand a fost sa-si faca in sfarcuri...dar cred ca facut-o alta proasta.

Iata si opera de arta:



Nu am ce sa-i doresc personal..pentru ca o sa aibe destule pe cap cand o sa-si agate mana prin te mir ce locuri, haine, ate si ma rog..u get it!

Un comentariu:

Diduts. spunea...

Uau..asta e ceva nou.Mi se face sila doar cand privesc:)).